Nya hängselshorts

  2012-03-08 / 20:21:38 / VARDAG /
HEY DUDES! Efter skolan drog jag till pappa och det tog himla lång tid på bussen eftersom en viss malin gjorde så jag tog fel buss och fick åka runt hela norrliden osv.. Haha men det gjorde inget eftersom det satt en gullig tant bredvid mig och pratade om sina katter i sisådär över 1 timme, så intressant att jag nästan somnade. 

Har precis fotat lite nu och ska ner och käka någon eller något. Sista skoldagen imorgon också innan fredag, superskönt :D imorgon kväll kanske jag åker till malin och träffar angelica för tacomys, GUTTTT! 

Här får ni bild på mina nya hängelshorts också som jag fått av bästis,
kommer bli supersnyggt till sommaren eller vad tror ni? :D


alexina

fin blogg :) spana in vår www.alexinas.blogg.se vi bloggar om kändisar, bilder, texter och vår vardag :)

2012-03-08 @ 20:30:01
URL: http://alexinas.blogg.se/
Mirjam

Snygga! ;)

2012-03-08 @ 20:52:40
URL: http://mirjamderko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious