Frågor ang operationen

  2012-03-31 / 18:51:17 / VARDAG /
Några läsare har frågat saker ang operationen jag har gjort så tänkte svara på dom här! :)
Om det är något mer ni undrar så är det bara att lämna en kommentar så svarar jag så fort som möjligt! 

Gjorde det ont? Det gjorde faktiskt inte ont när jag vaknade upp efter operationen, det var först när lokalbedövningen släppte och då gjorde det skitont. Hade svårt att somna på kvällen sen då det gjorde ont och det gick inte att ligga på öronen för då gjorde det ont. Det gör ont när man ska sova dom första nätterna och man får värkar, men sålänge man tar tabletterna så gör det inte så ont.

Kostade det något? Nej det gjorde det inte, jag hade så kraftigt utstående öron så jag fick det gratis. Det var 2 cm mellan huvudet och örat tror jag det var. Annars skulle det kosta ca 17000.

Hur länge måste man ha bandaget? Man är tvugen att ha bandaget i 2 veckor, det är sjukt skönt när man får ta av det sen och tvätta håret igen :D

På andra bilden ser det ut som att det ena örat fortfarande är utstående, och det är det lite grann. Men det är väldigt svullet så det kommer inte se lite utstående ut efter ett tag. Jag är nöjd iallafall och det är huvudsaken :D



Nichole - F O T O B L O G G

har du photoshop, eller vad använder du för program? :)

2012-03-31 @ 21:31:41
URL: http://nicholebjornsson.blogg.se/
Anonym

Jag ska få en tid för mina öron också snart, och jag bara undrar hur ont gör det efteråt på skala 1-10? Kanske konstig fråga men är jättenervös haha :)

2012-03-31 @ 21:44:36
Mariia

Hur länge gjorde det ont förresten? ;o

2012-03-31 @ 22:48:49
URL: http://bigpicture.blogg.se/
NinaCrown

Hallå :3

Gissar på att du gjorde samma typ som jag när jag var liten. Dom skär av en bit hud bakom örat och syr ihop igen så det ska bli tightare?

2012-04-12 @ 22:47:11
URL: http://ninacrown.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious