Djungelns drottning

  2012-03-31 / 22:03:54 / VARDAG /
Har försökt fota bilder till min nya header idag, men det gick inget vidare.. Men imorgon ska jag fota igen och då ska jag få till några bra bilder! :) Sitter och kollar djungelns drottning, haha goa tjejer. Blondies hela bunten, förutom Caty!
Klicka på bilden nedanför för att komma till kanal5play och kika på avsnitt du också!

Btw, fick en ny fråga ang operationen! 
Hur ont gjorde det efteråt på en skala 1-10? När bedövningen släppte var det nog en 10:a, men jag kanske är överkänslig? Gjorde iaf väldigt ont, men det var så sjukt värt det! :D



johanna & moa

sv; tack så hemskt mycket!

Jag blev nr 60.

2012-03-31 @ 23:02:26
URL: http://mmoajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious