BILDER ''FÖRE'' OPERATIONEN

  2012-03-18 / 16:10:27 / VARDAG /
Det var en läsare som ville se före bilderna redan nu, så why not? Inget som säger att jag måste visa före och efter bilderna samtidigt. Har skämts över dom sedan jag varit liten och har aldrig visat dom, har aldrig håret uppsatt eller gjort så som synts osv.. Ska bli kul att se resultatet när jag blir av med bandaget, tror det kommer bli skitbra faktiskt! Många har frågat varför jag opererade dom och det är ju då för att dom var utåtstående eller vad man ska säga som ni ser på bilden nedanför.. HEHEHEHE om det är någon som undrat varför jag aldrig visar dom på bilder så har ni svaret här! 

Anyway, här får ni 2 suddiga bilder från min iphone.


Anonym

Du har alltid varit söt som socker. Puss på dig sötis!

2012-03-18 @ 16:36:38
linda S

Jaha då förstår jag men du var söt innan med:P

2012-03-18 @ 16:49:59
Linnea

Har du opererat öronen? Jag ska också göra de snart, har varit hos en massa läkare och sånt :P

2012-03-19 @ 18:02:56
URL: http://linneahettemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious