Såhär ser det ut där jag bloggar

  2012-06-08 / 19:32:40 / VARDAG /
Såhär ser det ut där jag bloggar just nu. Inget ps men det funkar! :) Har xbox här också som jag kan roa mig med, så det är rätt awesome ändå! Kommer vara ensam hela helgen med sofie och harley eftersom pappa ska iväg på bröllop,
kommer bli riktigt mysigt faktiskt.  

Det suger att det regnar ute, hade ju tänkt ta longboarden en sväng :( Men får hoppas på bättre väder imorgon!
Idag var det sista skoldagen för mig, eller har fotbollsturnering som sista grej innan vi slutar på tisdag och det känns så skööööönt! Känner på mig att sommaren 2012 kommer bli grym, känner ni likdant? :D


hampus :)

fyfan va fett! :D

2012-06-08 @ 19:50:32
-Mariia

omg har du oxå xbox?! jag meeed! vi kan ju lira tillsammans då ju! :D

2012-06-09 @ 00:15:39
URL: http://bigpicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious