CAN'T GET ENOUGH..

  2012-01-29 / 20:02:53 / VARDAG /
Kan inte få nog utav kläder, åh jag älskar kläder väldigt mycket faktiskt.
Klickade faktiskt hem en hoodie och en plånkis ifrån junken för några dagar sedan så hoppas att jag kan hämta ut sakerna redan imorgon! Älskar att det är snö ute så idag har jag åkt pulka med min söta lillasyster, mysigt :D 

Langar två egobilder också så ni vet hur jag ser ut och att jag lever.
Imorgon ska jag få en JB affish i mitt skåp, av en söt person vars blogg ni hittar här. JIHU :D XOXO

Här är en bild på godiset jag och engelbrekt köpte i fredags. 161 kronor. lätt värt det om man är tjock.


-Mariia

Gud vad söt du är!

haha, hoppas bara jag lägger affischen i rätt skåp.. :p

2012-01-29 @ 20:20:08
URL: http://bigpicture.blogg.se/
alicia

Hej, vart köpte du dina tubsockor som du har på headern? :)

2012-01-30 @ 00:09:28
URL: http://aliciakilgast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious