BF3

  2012-01-18 / 19:14:08 / VARDAG /
YO!
Glömt att visa er bf3 som jag fick i julklapp, jag är grym på det ska ni veta ;) LOVE IT!
Heheh kan ju vara en av alla anledningar till varför jag är så dålig på att uppdatera..
Anyway, i måndags var jag på möte och åkte sedan vidare till doktorn. Vi snackade lite om en operation så nu väntar jag på en remiss, hoppas det inte tar allt för länge :( Ni kommer få veta mer om det så småningom! 

Nu ska jag fixa lite bilder i ps tills imorgon, vi ska ha energidebatt på fredag och våran grupp har Bioenergi! 
Så ska fixa ihop bilder och göra reklam för våran energikälla! Haha ni fattade säkert ingenting men ändå ;) PEACE!


-Mariia

Har du testat att köra halo reach? Det är också väldigt roligt! ^^

2012-01-18 @ 20:35:27
URL: http://bigpicture.blogg.se/
mimmi

hej, vilken storlek har du i tröjan på bilden? vore snällt om du svarade, har tänkt köpa och har inte en aning om hur stora dom är i storlekarna:)

2012-02-05 @ 15:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious