Ingen dator, det suger

  2012-02-24 / 11:56:08 / VARDAG /

Hey dudes!
Har inte uppdaterat på flera dagar och det suger, för jag gillar verkligen att blogga. Idag åkte vi och lämnade in datorn för det var något fel så antingen kommer jag mobilblogga några dagar eller så har jag ett litet uppehåll, vad tycker ni? :)

Bakade cupcakes med syrran och mamma för en stund sen, sjukt grymma blev dom! :D känns som alla bloggare håller på med cupcakes nu så kände att jag också ville testa ;)

Här är några mobilbilder från mitt instagram ifrån helgen osv, heter Holesom där. Följ mig gärna! :D PEACE
(btw, har ingen teckning heller så det är ett underverk om jag ens lyckas publicera detta inlägget)



my

:C hoppas du får tillbaka datan snart!

2012-02-25 @ 15:52:52
URL: http://skatez.blogg.se/
carina

var är leginsen ifrån?

2012-03-08 @ 22:20:25
URL: http://nattstad.se/anirac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious