Ändrade planer

  2012-08-03 / 20:27:36 / /

Skulle dragit till ekö ikväll för festligheter men känner mig inte riktigt upplagd för det. Drar in till stan nu iallafall så får vi se vad som händer, kanske sätter mig på något mysigt ställe med mallan! Pussssss



Hanna

Hur lång tid tog det för dig att få hem jackan från Karmaloop? Jag beställde min för en månad sen ungefär, men den har inte kommit :o

Svar: Det tog ca 5 dagar för mig, men du behöver inte vara orolig den kommer nog! Det är mycket nu på sommaren så det kan ta längre tid men om den inte kommer inom några dagar nu så kan du mejla dom :)
Tilda

2012-08-04 @ 23:14:34
URL: http://magasingaatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious