Hemma igen

  2012-04-09 / 19:24:25 / VARDAG /
Har sovit hos malin sen i lördags, därför har uppdateringen varit sådär ganska skitsämst. Vi hade samma sjukdom båda två (förskylda och ont i halsen) så då kunde vi träffas och mysa lite :) kikade mest på film och träffade på angelica, supermysigt iallafall! Nu är jag hemma igen och ska ta det lugnt, får nog passa på att gå ut och springa en runda nu medans det inte regnar. Sen ska jag bara tare luut! :D 

Har inte mycket planerat i veckan men det blir nog bio på torsdag, ska se american pie. Kommer nog bli mysigt! Till helgen ska jag nog dra mig upp till mörbylånga och träffa en supersöt belieber! GUTTMOOOS

randombild


kristina

GFDSIGNDFSIGODSNFGHINH ÅÅH AWESOME KAN DU INTE VISA HELA DITT RUM?!?!??!

2012-04-09 @ 20:18:28
anonym

vem ska du gå på bio med?

2012-04-09 @ 20:19:48
EMMA, en skejtade brud

himla söt t-shirt !

2012-04-10 @ 14:52:10
URL: http://emmasandas.soclog.se
Lova

Fin design, har du länken till hon som gjort den?

Annars, hur gör man stjärnor på bilderna? Kan du kanske visa steg-för-steg? :)

2012-04-17 @ 13:16:02
URL: http://lovaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious