En väldigt liten tilda

  2012-04-17 / 21:35:14 / VARDAG /
Kom in för en stund sen, var ute och åkte longboard runt hela kvarteret med leia i min mammas gravidbyxor i storlek 46. Slå det ni! Okej jag kanske skulle börjat inlägget med ett litet trevligt hej.. Så HEJ! Ska duscha nu och sedan glo på bb som börjar vid 10 och slutar 11, kommer inte komma upp imorgon men det gör inget. Har bara basgrupp och idrott imorgon sen slutar vi vilket är väldigt skönt! :) Kärlek till halva studiedagar. 

Har inga bra bilder just nu så ni kan få se hur jag såg ut när jag var liten! Andra bilden är självklart den snyggaste.. Där kan man även se att jag hade väldigt utstående öron som liten också, föddes med ''blomkålsöron'' och då var dom vikta åt fel håll.. typ.. Men ah nu är dom iallafall superfina!


Freja

Haha men nej vilken liten sötnos!! :p

2012-04-18 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious