NATTI

  2011-05-08 / 00:07:49 / VARDAG /

Vill göra något med mitt hår! Sjukt sugen på att skaffa dreads, men vill inte klippa det kort om jag skulle ångra mig +
att jag tror inte jag skulle passa i det. Ska iaf färga det snart, blir nog mörkare brunt som jag hade innan.

Var och tränade på malkars med kajsa idag, gick rätt bra. Körde easyline pass och gick runt och testade maskiner.
Efter det satte vi oss i massagestolarna, det var ju inte lite skönt eller så.. Just nu gör jag inte mycket ska försöka sova en stund, godnatt & pussss på er 

bilder ifrån we♥it

~ peace ~



joel

Min kompis har dreads och han säger att det går att kamma ut dom :)

2011-05-08 @ 23:03:31
bea

hejsan. fin blogg. :)

2011-05-15 @ 09:16:43
URL: http://beasegnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious