GULLIG LÄSARE

  2011-06-04 / 22:57:44 / VARDAG /
Fick en kommentar på mitt senaste inlägg av en tjej som heter Linnéa.
Åh jag blir så glad när jag får sånahär snälla kommentarer, tänkte svara på kommentaren här !

Såklart jag inte ska sluta åka longboard, det är det bästa som finns ! Åh tack så mycket, vad glad jag blir :D Jag tycker du ska köpa en longboard för det är så himla skönt att bara kunna cruisa runt i stan tex. och framförallt är det så sjukt kul ! :)



l i n n é a

okej, vad bra! :)

men när du skrv "Jag kommer inte bara åka longboard nu i sommar, utan flera år framåt" så trodde jag att du menade att du skulle sluta helt, hehe!

2011-06-06 @ 19:48:45
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious