R.I.P plattis

  2011-12-16 / 20:45:11 / VARDAG /
Nu är min plattis så gott som död, först glappade den och nu är den stendöd. Känns bra. Får leva på mammas ett tag. Så nu måste jag önska mig en ny i julklapp för jag är för snål för att köpa en själv ;)
(här ska det vara mellanrum men det vill inte blogg.se)
Skulle dragit till abbi ikväll för lite mys och sådär, men då får jag feber och mår skit resten av kvällen.
får ligga i sängen och kolla 2&enhalvmen och käka godis istället, yeah. HEHEHEEHEHEHEHHEHEHE



liisa

Om du vill ha mellanrum, asså enter om det va det du mena (?) Så klicka på den hära shifttangenten eller va den heter, den som man göra stora bokstäver på, samtidigt som du klickar på enter (A)

Hahah kanske lite oklart men hoppas att du fatta! :D

2011-12-17 @ 21:12:56
URL: http://hesthage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious