Tror jag gått och blivit kär, på riktigt.

  2012-05-11 / 22:08:56 / VARDAG /
Jag har gått och blivit kär i Supra sneakers. Alltså hur feeeeeeta är inte dom på en skala 1-10?! Lätt mina nya favoriter, så vackra.. Nästan så man blir tårögd. Har bestämt mig för att dissa pastry's och börja använda supras istället! Dom påminner ganska mycket om varandra, men pastry's kollektion ''glam pie'' finns inte att köpa någonstans längre så jag ska börja köra på SUPRAS! Kommer glida runt som en kung i dom skorna. FETTTT! Såklart älskar jag fortfarande mina röda pastry's, världens finaste! Men man måste ju fylla på med lite nytt ibland ;) 

Finns sjukt många snygga men dom helvita kommer nog beställas först om jag inte hittar liknande vita i stan imorgon, kommer nog bli bra! Nu ska jag lägga mig, sjukt trött är jag så skippar nog bb ikväll. Godnatt sov gott! 

Hihi ett stort + är ju att Justin älskar Supras och använder det till allt, gör bara att jag gillar dom ännu mer!


Kajsa

Bloglovinbyte? :)

2012-05-11 @ 23:44:40
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/
Emmy

Jag vet! Älskar också Supras! Har tänkt att köpa ett par i ungefär 2 månader. heheh :D

2012-05-12 @ 22:41:44
-Elin- elinanderberg.blogg.se

Skit snygga! Vart kan man hitta dom?

2012-05-14 @ 20:02:18
URL: http://elinanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious