Pickedick i parken

  2012-05-13 / 18:02:00 / VARDAG /
Haft picknick i kalmar med mina homies, det var mysigt! Men som vanligt när vi träffas slutar det i katastrof, alltså kastar saker på varanda, mosar in saker i ansiktet, och gör så att man blir allmänt smutsig. Men det är ju lite det som är meningen.. Skulle gått på bio ikväll med en person men det blev inte så. Har skjutit upp det länge nu men vi ska ta det i veckan! Nu har jag precis grillat kött, fan va gott det är. Åh. 

Om ni vill att jag ska ta bort någon bild på er.. Slicka mitt ass säger jag då för jag kommer inte ta bort någon. 


Alvaa

HAHA MALIN <3

2012-05-13 @ 18:18:30
URL: http://yellowmonki.blogg.se/
malle

haha gillar att angelica hade hål i sina byxor.

2012-05-13 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious