Pic of today + panik

  2012-05-29 / 21:38:39 / VARDAG /
Har ett problem, hittar ingen avslutningsklänning. Vill ha det eftersom jag slutar 9an annars skulle jag nog aldrig ha klänning.. Men alla klänningar ser ju likadana ut :o finns bara små vita klänningar, vill ha något annorlunda! Haha fast det kommer jag nog inte hitta så det får väl bli något sånt ändå.. 

Haha om jag absolut inte skulle hitta klänning så tar jag knästrumpor, XLtee och longboarden under armen. #SWAG
Annars får jag gå naken. Punkt slut. Vad ska ni ha på er på skolavslutningen?


Emelie

titta på denna länken http://linn-lay.se/klanningar/ jätte söta klänningar!

:)

2012-05-30 @ 13:30:18
URL: http://emeeelies.devote.se
Anonym

man har inte swag för att man har XLtee och knästrumpor och en longboard under armen

är du seriös med att du stror swag är en stil?

Pinsamt, du har verkligen inte swag om du nu tror det för om du själv går runt och säger att du har swag bara för att du tlx åker longboard eller har knästrumpor så skämmer du bara ut dig själv

Tack och hej! :)

2012-06-02 @ 15:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious