Nytt i garderoben

  2012-05-30 / 15:06:26 / VARDAG /
Inte för att jag har någon garderob men iallafall! Lite nya kläder är ju aldrig fel? ;) Behövdes verkligen, hade knappt något hemma jag ville ta på mig. Köpte lite ''basic'' kläder som kan vara bra när man ska tex sommarjobba och bara kan slänga på sig shorts och ett linne! 

Älskar dom blåa shortsen ifrån gt, så sjukt snygga är dom! Gillar khaki byxorna också, dom är mycket snyggare i verkligheten. Tack mami ♥ det kommer fler bilder på shortsen lite senare så håll utkik!

btw, kikade om avslutningsklänning idag men hittade absolut ingentiiiiiiiiiing. Får beställa något istället!
Fast det har jag inte råd med för jag måste ha vita supras, ymcmb hood och militärjacka. Mycket viktigare!


Ebba'h ♥-awesomeness

var köpte du dendär svarta tröjan me vitt text på? den som ligger vikt bredvid shortsen? SKIT SNYGG! (av de man ser hihi ) GLAD FÖR SVAR ♥

2012-06-05 @ 20:37:50
URL: http://skatersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious