KLASSTRÖJA

  2012-05-24 / 18:45:58 / VARDAG /
HELLO alla fina läsare. Fick sluta skolan redan vid 20 över 11 idag och det är sooooft! Malin och jag drog hem till mig och solade efteråt, inte för att det var jätte mycket sol men det gick att sola lite ändå :) Nu har malin stuckit och jag har en text om Bangladesh att göra som ska vara färdig imorgon, kanske bäst att börja.. CYA LATER! 

Klasströjan kom idag också, lätt nya favoriten! Så sjukt mysig är den och den gråa modellen var finast så självklart tog jag den ;) visar inte hela framsidan på bilden men den får ni se en annan gång! XOXO

PSSSSSST! Glöm inte att anmäla er till mobilskal tävlingen innan det är för sent, det gör ni HÄR!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious