HELGENS PLANER..

  2012-05-11 / 21:32:11 / VARDAG /
Ni ska få se bild senare på hur sneakersen ser ut ungefär som jag ska leta efter! 


Felicia

Alltså jag måste bara säga detta, jag är så sjukt irriterad på att du försöker vara som caty hela tiden! Du säger alltid hennes uttryck typ som "peeepz" osv. Sen har du alltid stora glittriga texter precis som Caty har. Sen så köper du knästrumpor från aa och likadana skor som henne. Du skriver att du älskar junkyard ENDAST för att Caty gör det. Du var inte alls sånhär för nått år sen innan du hittade hennes blogg. Sjukt störande. Försök va något eget istället för att försöka härma någon annan.

2012-05-16 @ 09:22:48
felicia

Och just det jag glömde skriva. Du har köpt en longboard bara för att Caty åker. När man ser dig i färjestaden så håller du alltid den under armen, jag har ALDRIG sett dig åka på den.

2012-05-16 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious