!

  2011-06-02 / 18:45:57 / VARDAG /

Alla skaffar longboard nu när sommaren är påväg, dom gångerna jag har varit i stan nu den senaste tiden har jag sett minst 20 longboardare varje gång. :o visst är det kul att det är fler som åker, men ah.. det är inte samma sak 
En del jag har snackat säger att longboard kommer vara ''inne'' nu i sommar och sen efter sommaren kommer ingen ha longboard, BULLSHIT ! Jag kommer inte bara åka longboard nu i sommar, utan flera år framåt. En del köper longboard för att alla andra har det. Jag åker longboard för att jag tycker det är kul, och inte för att alla andra gör det? Att köpa longboard var det bästa jag gjort, åker i stort sett varje dag !


Jag får väldigt mycket inspiriation ifrån wynaut & kattis testad. Älskar verkligen streetstyle/skateboard stilen, hur cool är inte den från en skala 1-10 ?! Förut kände jag att jag var tvugen att ha likadan klädstil som alla andra, vågade inte ha på mig vad jag ville för jag var rädd att folk skulle tycka att jag hade fula kläder och inte vilja vara med mig. Jag vågade inte sticka ut. Men nu har jag fått mer självförtroende och har på mig i stort sett vad jag vill, jag trivs i vad jag har på mig och tycker det är snyggt, skiter fullständigt i vad alla andra tycker och tänker, och det tycker jag är bra !


nu har jag skrivit det jag ville, PUSSSSSS :*



hampus:)

du har assnygga kläder :D <33

2011-06-02 @ 20:52:12
l i n n é a

jag tycker inte att du ska sluta för att alla andra börjar? :o du har helt rätt om att man ska göra det för att det är kul och inte för att alla andra har de. men sluta inte att åka då? :) och du har en grymt snygg klädstil och jag är väldigt avundsjuk på det + att du är söt. men jag tycker iallafall inte att du ska sluta. jag har länge tänk att köpa en longboard eller skateboard och visste faktiskt inte alls att de är "inne" nu, utan för att det är kul! men du gör som du vill! ;)

ps, jag gillar din blogg sjukt mycket!

2011-06-04 @ 19:00:38
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious